100 dagar

Idag ar det min 100:e dag pa resande fot. Jag hade egetligen tappat rakningen pa dagarna, men sa kom Jessica hit och sa att det snart borde va min 100:e dag sa da raknade jag efter och kom fram till att det var idag. Sa ikvall ska det firas.

Jag ar fortfarande pa Phi Phi, och for nagra dagar sedan kom Jessica, hennes syster Cajsa och Jesefin som dom reser med hit, och dagen efter kom Karro som gar i Jessicas klass. Sa nu ar vi ett gang som ska fira julen har. Imorgon har vi och nagra andra svenskar bokat bord pa en restaurang har som svenskt julbord.

Sa planen ar nu att jag stannar har pa Phi Phi till den 26 december och aker sedan med Jessica, Cajsa och Jossan tillbaka till Bangkok.

God Jul!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Då vill vi här i Tumba önska dej en riktigt God Jul & ett Gott Nytt år!

Vi åker till värmen på fredag :-)

2009-12-23 @ 21:23:18
URL: http://fdensammamamman.blogspot.com/
Postat av: Pappa

GOD JUL!

2009-12-23 @ 22:13:24
Postat av: Pappa (igen)

Grattis till 100 dagar! Om jag räknar rätt är det bara 50 dagar kvar tills du kommer hemma. Ja, jag kanske är en liten glädjedödare - sorry.

Tänkte ringa dig en dag - ja, jag betalar såklart vad det kostar dig - provar imorgon och de närmsta dagarna.

Många kramar!

2009-12-23 @ 22:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0