Bangkok, Thailand

Nu ar jag antligen framme i Bangkok. Det var en lang resa hit. Forst nar jag kom till flygplatsen i LA fick jag veta att mitt plan var forsenat sa jag fick vanta hela dagen pa nasta som skulle lyfta sent pa kvallen. Efter 15 timmar landade vi i Tapei dar jag fick vanta i 2 timmar innan mitt plan till bangkok som tog nastan 4 timmar. Sa jag var riktigt trott nar jag kom hit igar. Men nu ar jag utvilad efter att ha sovit 15 timmar i natt. Nu ska jag nog ta och ga en liten svang har i omradet. Hors snart igen!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jaha, och nu är du helt plötsligt före oss i tiden.

Har du tappat räkningen på dagarna?

Ha det bäst! Kram

2009-12-04 @ 15:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0