Dag 22 San Pedro, Belize

Belize ar inte alls likt Mexico. Kanns lite mer som ett land i karribien an i centralemrika och alla pratar engelska har vilket gor allting lite enklare ocksa. Ar ute pa en o i norra belize, i en liten mysig stad dar folk kor runt i golfbilar.

Jag lamnade Tulum i forrgar och fick da sallskap av Shelly, som ocksa skulle till Belize. Pa bussen till Chetumal traffade vi Tasha, ocksa fran england, som hade samma planer som vi. Efter en natt i Chetumal gick vi over gransen till Belize och tog bussen till belize city och darifran en bat ut hit.

Idag ska vi nog bara hanga pa stranden, sen imorgon aker vi (jag och tasha) antagligen vidare mot Flores i  Guatemala.

Kommentarer
Postat av: Mos

yay, låter najs sis =)

själv sitter man i ett snorkallt uppsala i värsta tentaperioden :P

inte avis...

2009-10-07 @ 22:58:40
Postat av: Tove

Håller med syrran. Här börjar det också bli kallt. Du lämnade i rättan tid..

Vet inte vad mer jag kan skriva i en kommentar, men märkte att jag fick några fler besökare på min blogg efter att jag kommenterade förra gången så jag skriver igen :) haha

2009-10-08 @ 04:54:55
URL: http://tavv.blogg.se/
Postat av: Pappa

Hmmm, värmen är borta här också. Men det blev ju såklart kallt redan när du åkte :( ;-)

Tycker du ska forstätta med att skriva dag, ort OCH land i rubriken, som nu senast. Lättare att "hitta" dig på kartan.

Sen var det ju en sak till... Nu är det stora beslutet riktigt nära... Återkommer med mer om detta.

Hälsa dina resekamrater.

Många kramar!

2009-10-08 @ 09:36:17
Postat av: Mamma

Låter helt underbart. Njut nu riktigt ordentligt.

Vad roligt att du har träffat likasinnade, men det trodde vi väl också.



Kramar från oss

2009-10-08 @ 16:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0