Dag 47 Esteli

Nu ar jag i Esteli som liger uppe i bergen i norra Nicaragua. Idag har jag varit pa en cigarrfabrik har i Esteli. Det var intressant. Jag var den enda personen pa touren sa fick en privat guide. Han pratade ungefar lika mycket engelska som jag pratar spanska sa det var lite svart att forsta allt men det gick ganska bra anda.

Imorgon aker jag till Riserva Miraflor, som ar ett naturreservat har i narheten. Dar finns vatttenfall, regnskog, kaffeodlingar, faglar, apor mm. Man far mat och boende hos en familj i nagon av byarna dar, sa man far se hur de lever och arbetar. Stannar nog dar en natt sedan aker jag vidare till Matagalpa.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Fy f-n vad jag är avis på dig och din resa. Men har du slarvat bort kameran? Vill du ha några från NY i utbyte kan jag skicka över det. ;-)

Kramisar

2009-10-31 @ 09:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0