Dag 16 Cancun

Nu är jag framme i Cancun. Här är varmt, väldigt turistigt och vattnet är sjukt blátt.

Har precis varit pá en marknad här i downtown, där fanns det hundratals smá affärer som sálde allt möjligt. Och typ vid varenda affär man passerade sá sa nágon: "Hola! What are you looking for? Come look inside. Just for fun." En kille pástod att Zlatan var hans bästa kompis när jag sa att jag var frán Sverige. "Vi träffades när jag var i stockholm." Haha visst.

Nu ska jag gá och titta pá stranden, sen ska jag nog gá och lägga mig tidigt för jag är sjukt trött eftersom jag bara sovit nágra timmar pá planet sen igár.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Tack för ditt mail.

Skönt att höra av dig och att det börjat bra.

Blev det någon shopping? Jag menar, du har ju så gott om plats i rycksäcken ;-)

Ha det gott! Love U!

/Pappa

2009-09-30 @ 10:05:48
Postat av: Tove

låter gott. jag är imponerad att du uppdaterar efter EN dag :)

förresten, vad vet du om de var bästisar.. han kanske talar sanning haha!

2009-10-03 @ 04:13:15
URL: http://tavv.blogg.se/
Postat av: Pappa

Hmmmm, vad är en rucksäck för något.

Kan jag mena ryggsäck?!

2009-10-04 @ 09:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0