New York

Nu har det gått två veckor sedan jag lämnade Sverige och jag sitter nu hos Tove på Long Island.

Första veckan bodde jag och Johanna inne i NYC. Där har vi mest gått runt (lyckades nog täcka upp nästan hela manhattan på några dagar), ätit massa god mat och glass, åkt linbana och massa annat. Vi hann även med en runda ut i New Jersey i våra gamla områden innan Johanna åkte hem i söndags. Sen har jag varit hos Tove och tittat när hon spelat match, varit inne i NYC med Emilie och varit en runda till Boston och träffat Victoria.

Idag ska jag tvätta, packa och umgås med Tove och imorgon bitti bär det vidare söderut, nästa stopp: Cancun, Mexico.

Kommentarer
Postat av: Robert

Hej hej syster!



Jag kommer följa din blogg och längta till du kommer hem igen. Ha det så kul på din resa.

2009-09-28 @ 18:20:28
Postat av: Marlene

Skoj! När du är i Cancun måste du testa deras vanilj-coccos-glass - den är helt suverän!!! Passa dej för ficktjyvar där och passa på att besöka Chitzen Itza - pyramiden. Å sola förståss! Ett besök till Cozumel är också kul. Å magsjuk kanske du också blir, men SKIT i det! :-)

2009-09-28 @ 19:53:56
URL: http://fdensammamamman.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0