Cambodia

Nu ar jag tillbaka i Bangkok igen efter nagra dagar i Kambodja. Jag akte forst till Siem Reap dar jag akte runt och tittade pa nagra av Angkor templen, bla det mest kanda Angkor Wat, som var ungefar lika coolt som man forvantar sig, och det dar de spelade in tomb raider filmen. Sen akte jag vidare till huvudstaden Pnom Penh dar jag akte och tittade pa Choeung Ek killing fields, en av alla massgravar som hittades lite overallt i Kambodja efter Pol Pot-tiden, och det gamla fangelset S21. Valdigt intressant men sjukt hemskt att se och hora om allt som hant dar.

Men nu ar jag alltsa i Bangkok och vantar pa att jag ska fa mitt visum till Kina om nagra dagar. Sen ar planen att jag aker till Laos och darefter vidare till Kina for att halsa pa Martin i Shanghai.

Kommentarer
Postat av: Tove

Coolt! om jag drar nu så kan jag vara med dig i ca 2 veckor. låter väl som en grymt bra idé?

Hoppas du har tagit mycket bilder, de vill jag se när jag kommer hem till sommaren :)

Puss

2010-01-04 @ 21:21:47
URL: http://tavv.blogg.se/
Postat av: Tove

Haha ja det går ett imorgon, då är jag framme på fredag kl 5 på morgonen och stannar 9 dagar. Låter bra! Enda haken är dock priset.. 1700 dollar! men det hade det varit värt :)

2010-01-07 @ 00:27:05
URL: http://tavv.blogg.se/
Postat av: Tove

ja! perfekt. Jag hänger på martin så ses vi när du är där :) hahaa

2010-01-08 @ 21:07:49
URL: http://tavv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0